מדיניות החזרות ביטולים ומשלוחים

ספות ירושלים עם שרות משלוחים לכל רחבי הארץ | מרכז הספות

עם שרות משלוחים לכל רחבי הארץ אם אתם מעונינים בספה עד הבית ללא צורך בטרחה הזמינו ספה במרכז הספות בחרו דגם צבע ומידה והספה בדרך אליכם….

היכנסו לקטלוג  ותתרשמו 

 

מדיניות משלוחים:

                                 מחירון הובלות:

              תלת+דו                    450 ש"ח
                תלת                    350 ש"ח
                  דו                    280 ש"ח
                כורסא                    200 ש"ח
          תלת+דו+כורסא                    600 ש"ח
              דו+כורסא                    380 ש"ח
             תלת+כורסא                    450 ש"ח
                 פינתי                    450 ש"ח
                                  

*המחירים כוללים עד לקומה שלישית,החל מקומה רביעית תוספת של 50 ש"ח לספה לכל קומה  

(זאת במידה וסלון לא נכנס במעלית)

*במקרה ומעוניינים בפרוק ישנה תוספת של 100-200 ש"ח

*במקרה ויש צורך במנוף-הלקוח אחראי להזמנת מנוף ובתשלום עבורו

*המחירים כוללים מע"מ,הובלה והרכבה ואינם כוללים פינוי ספות ישנות

*תשלום הינו במזומן בלבד וחשוב להכינו מראש,טיפים אינם חובה:)

*המכירה בכפוף למלאי הקיים, תיתכן סטייה של 5% מהמידות הרשומות.
אספקה-  אזור ירושלים והמרכז: 14/21 ימי עבודה
            צפון ודרום: עד 30 ימי עבודה
*זמני האספקה הם בכפוף למלאי הקיים, לאחר אישור ההזמנה.

ביטולים והחזרות

  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
  2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
  3. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ- 100 ש"ח , בהתאם להוראות החוק ובנוסף יחויב הלקוח בעמלות סליקת אשראי .
  4. אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח .
    מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
  5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר .
  6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
  7. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

7.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
7.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

  1. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
  2. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
    הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

10.מוצרים אשר ימכרו מעודפים\תצוגה לא יהיו ברי ביטול או החלפה לאחר רכישתם ואספקתם עם זאת ללקוח שמורה הזכות לבדוק את המוצרים לפני משלוח במחסני החברה.

החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

 

Call Now Buttonלחצו לקבלת פרטים דילוג לתוכן