ספות ירושלים עם שרות משלוחים לכל רחבי הארץ | מרכז הספות
עם שרות משלוחים לכל רחבי הארץ אם אתם מעונינים בספה עד הבית ללא צורך בטרחה הזמינו ספה במרכז הספות בחרו דגם צבע ומידה והספה בדרך אליכם….
מדיניות משלוחים:
מחירון הובלות:
תלת+דו | 450 ש"ח |
תלת | 350 ש"ח |
דו | 280 ש"ח |
כורסא | 200 ש"ח |
תלת+דו+כורסא | 600 ש"ח |
דו+כורסא | 380 ש"ח |
תלת+כורסא | 450 ש"ח |
פינתי | 450 ש"ח |
*המחירים כוללים עד לקומה שלישית,החל מקומה רביעית תוספת של 50 ש"ח לספה לכל קומה
(זאת במידה וסלון לא נכנס במעלית)
*במקרה ומעוניינים בפרוק ישנה תוספת של 100-200 ש"ח
*במקרה ויש צורך במנוף-הלקוח אחראי להזמנת מנוף ובתשלום עבורו
*המחירים כוללים מע"מ,הובלה והרכבה ואינם כוללים פינוי ספות ישנות
*תשלום הינו במזומן בלבד וחשוב להכינו מראש,טיפים אינם חובה:)
אספקה- אזור ירושלים והמרכז: 14/21 ימי עבודה
צפון ודרום: עד 30 ימי עבודה
*זמני האספקה הם בכפוף למלאי הקיים, לאחר אישור ההזמנה.
ביטולים והחזרות
- ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
- ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
- במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ- 100 ש"ח , בהתאם להוראות החוק ובנוסף יחויב הלקוח בעמלות סליקת אשראי .
- אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח .
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. - מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר .
- לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
- החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
7.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
7.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
- אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
10.מוצרים אשר ימכרו מעודפים\תצוגה לא יהיו ברי ביטול או החלפה לאחר רכישתם ואספקתם עם זאת ללקוח שמורה הזכות לבדוק את המוצרים לפני משלוח במחסני החברה.
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.